Emmas

Alida gästbloggar

Publicerad 2011-03-01 16:24:45 i Kroppen,

Hej mammas bloggläsare, Alida här!
Det händer ju lite då och då att mamma skriver och skryter här om mig, så nu tänkte jag passa på att skryta lite om henne. Som vissa av er kanske vet har mamma idag åkt HalvVasan. Innan hon åkte var hon inte alls säker på att hon skulle komma i mål över huvud taget, men hon lyckades! Och jag lyckades fånga det på bild!
Jag är väldigt stolt över min mamma, och det märks att hon är väldigt stolt över sig själv. Den här bilden tog jag innan hon upptäckte mig, när hon kom lite närmare och hörde mina hejarop såg hon ut så här:
Nu sitter vi i vår hyrda lägenhet i mora och kollar på Project Runway och dricker sprite, snart ska vi nog ut och äta.
Hejdå, vi kanske hörs igen.

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2011-03-01 21:05:05

Härlig bild!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-02 00:23:08

Bra jobbat!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-02 02:45:10

Vilken duktig mamma du har! Jag skulle vilja åka Vasaloppet nån gång, hela, halva eller tjej spelar inte så stor roll, det verkar bara så häftigt att få skida in på upploppet i mora.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela