Emmas

Första späkveckan i mål

Publicerad 2011-11-08 13:02:14 i Kroppen,

Denna första vecka har jag genomfört alla mina planerade aktiviteter (som min prohjektledarkompis Agneta skulle ha uttryckt det), nämligen:

- Inget godis, snacks eller kaffebröd
- Inget vin utom ett glas till maten på fredagar och lördagar
- Träna minst tre gånger i veckan
- Mer och nyttigare frukost
- Måttfullhet med övrig mat

Uppföljningen i morse skedde bara med hjälp av vågen, måttbandet får vänta till halvtid. Men vikten var över förväntan, det vill säga under förväntan, nämligen 66,7 kilo. Jag har gått ner 1,5 kilo på en vecka!

Nu är det bara att fortsätta i samma anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela