Emmas

Underbara flickor vid vatten, 1

Publicerad 2011-09-11 15:07:35 i Alida,

När vi var på Waldemarsudde igår strosade vi längs vattnet i det fina vädret. Jag hade kameran med mig och tog lite kort på tjejerna när de klättrade i en pil. Eller ja, den ena klättrade, den andra låg och slappade i sensommarsolen.


(som du förstår av var skärpan sitter är det här i första hand en bild av en and)







Inser att jag nog ska dela upp det här inlägget i två, dels för att det inte ska bli så överdrivet många bilder, dels för att jag ska kunna tagga med Alida respektive Siri. Jag kan inte sätta mer än en kategori i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela