Emmas

Äntligen påsk!

Publicerad 2012-04-05 11:02:18 i Kreativt,

Idag är det torsdag och det betyder torsdagstema. Veckans illustrationsutmaning kommer från Emilia, och hon har valt temat mönster. Eftersom det inte är vilken torsdag som helst utan skärtorsdag så är det säkert fler än jag som gör ett mönster med påskmotiv!









Jag brukar inte göra mönster, det var kul! Det blev som ett julklappspapper, fast med påskmotiv (påskklappspapper?). Men jag var lite oinspirerad när jag ritade de bilder som ingår i möntret, så själva idén, motivet, är inte det roligaste får jag erkänna. Det ska bli kul att kolla runt och se vad andra har hittat på för mönster!

Kommentarer

Postat av: Ewas 1000 tavlor

Publicerad 2012-04-05 16:03:10

Superfint!

Postat av: sandra

Publicerad 2012-04-05 16:26:08

Kikade in och blev just nu påmind om att det ju faktiskt är påsk. Attans! Men jag tyckte ditt mönster blev supersnyggt och håller med om att det liknar ett omslagspapper.

Postat av: britta - en liten teckning

Publicerad 2012-04-05 21:59:15

Jag tycker att det blev himla fint! Gillar verkligen den gula tonen! :)

Postat av: TC

Publicerad 2012-04-06 13:52:19

jätte fint =) Och glad påsk =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela