Emmas

Nytt bostadsområde - del 3

Publicerad 2012-04-15 16:13:23 i Hus,

Det var ett tag sedan jag deltog i VeckansHus. Men nu har jag tagit mig i kragen och besökt "mitt bostadsområde" för tredje gången. Jag tog alltså kort på samma område för ett år sedan och för ett halvår sedan.


Idag var det visning! Det var fullt med bilar, och folk som gick omkring med prospekt i händerna.


Balkongmöbler och gardiner tyder på att inflyttningen har börjat.


För de två nyaste huskropparna dröjer nog inflyttningen.

Kommentarer

Postat av: Hedwig

Publicerad 2012-04-15 17:49:07

Så skinande vitt, ack hur länge. Det har hänt mycket det här året, det ser man när man jämför. Undrar just vad lägenheterna här kostar, googlar men hittar inget. Du passade inte på att gå in och titta ? Jag hade inte kunnat låta bli.

Det har varit intressant att följa detta, tack Emma.

Kul att du tittade in igen.

Postat av: Mona

Publicerad 2012-04-15 20:24:06

Det ser fint, nästan lite sydländskt, ut på nära håll. Hoppas dom får fortsätta att vara vita. Bra mycket trevliga än dom murriga bruna hus som jag fotat i "mitt" bostadsområde. Kul att följa utvecklingen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela