Emmas

Ny kamera med roliga funktioner!

Publicerad 2012-08-01 21:43:42 i Alida, Kreativt, Siri,

Det är såklart Alidas kamera, hon fick den i födelsedagspresent. Men jag får också leka med den om jag är snäll.
 
Med den kan man...
 
Göra bilder som är bara delvis rörliga - resten är fryst:
(men hallå - nu rör den sig inte längre??)
 
Göra panoramabilder genom att sakta vrida kameran medan man håller avtryckaren intryckt:
(jämför med min nya header - den är tagen med min kamera med samma brännvidd men genom att backa in på finnens tomt och sedan beskära bort större delen av bilden)
 
Ta självporträtt utan att sikta fel - eftersom den har en bildskärm även på framsidan:
 
Kameran heter Samsung DV 300F.

Kommentarer

Postat av: kajsa-fotograf-13

Publicerad 2012-08-02 19:55:35

fin blogg du har! kika in hos mig och kolla på mina nya bilder. kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela