Emmas

Blodkroppar i utbyte mot blodkoppar

Publicerad 2012-12-04 20:44:00 i Kreativt,

Förra veckan gav jag blod för 20:e gången och fick en liten medalj. Det får man inte varje gång! Men varje gång får man välja en present. De senaste gångerna har jag valt Rörstrands-koppar, specialdesignade för blodgivare. De är jättefina! Vi kallar dem "blodkopparna".
 
Idag har jag använt blodkopparna för att träna lite på "produktfotografering". Med stativ och allt.
 
Jag försökte ta bilder när det ångade om en av kopparna också, men det misslyckades jag med. Försökte både med kokade vatten och ett värmljus som jag blåste ut precis innan jag knäppte. Jag får fundera lite mer på belysningen och pröva igen en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela