Emmas

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha jag vill ha ett nytt objektiv!

Publicerad 2012-02-02 22:18:45 i Kreativt,

Ett bra ljuskänsligt objektiv med makro och ca 100 mm brännvidd, det är vad jag suktar efter. Sen ska jag fota fina porträtt med vacker bokeh, och närbilder på blommor, småkryp och prylar.


Cravings kan man kalla det, när man har ett sånt begär efter nånting.

Cravings är veckans TorsdagsTema (! Jag brukar ju vara med på olika fotoutmaningar, veckans hus och tisdagstema, mennu har jag alltså snubblat över en teckningsutmaning på som går under namnet Torsdagstema).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela