Emmas

Aj aj aj jag har ont i mina tår...

Publicerad 2012-01-17 21:52:59 i Kroppen,

Jag har nästan alltid ont i tårna på vintern, och de är lila och fula så ni får inte se någon bild på dem. Här kommer en bild på en annan familjemedlems tår istället.



För några dagar sedan kom jag på att mina ben är norrland, och då måste tårna vara treriksröset, eller hur? Ett röse är ju en hög med stenar, och det är så mina tår känns, som en hög med stenar längst fram i skorna. Fast värkande stenar.

Jag har värk i treriksröset.

Fler blogginlägg på temat smärta finner du via veckans tisdagstema.

Kommentarer

Postat av: Sirpa

Publicerad 2012-01-18 10:22:39

Jag har varit i treriksröset... utan att få ont i tårna ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela