Emmas

Festmat mitt i veckan

Publicerad 2012-01-11 19:54:35 i Mat,

Idag har jag och tjejerna lagat smördegsinbakad fläskfile med kantareller, fetaost och rödvinssås.





Det är första gången jag har lagat något med smördeg, och anledningen till att det blev av är att mataffären.se bjöd på två förpackningar när vi handlade därifrån sist. Till min lycka hittade jag glutenfri smördeg i frysdisken på CityGross så att Siri kunde få en portion också!

Vi körde utan recept, jag hade googlat så jag hade fått ett hum om hur det skulle gå till.



Behöver jag säga att det blev gott?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-11 22:01:00

Å, det ser jätteläckert ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela