Emmas

Mina ben är som Norrland

Publicerad 2012-01-12 20:05:04 i Kroppen,

Idag har jag på mig ett par smala byxor med hög midja och en kort tröja.

När jag såg mig själv i en helfigursspegel tänkte jag:
"Mina ben utgör verkligen en stor del av min kroppslängd. Men antagligen inte lika stor andel av min vikt. Det är som med Norrland, som utgör mer än halva Sveriges yta, men bara en fjärdedel av befolkningen".



Haha det här är andra gången jag publicerar en dagens outfit-bild i bloggen. Jag börjar bli en fjortis!

Kommentarer

Postat av: judotter

Publicerad 2012-01-15 10:15:18

Har man humor och distans till sig själva överlever man!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela