Emmas

Ein schönes Motorrad

Publicerad 2012-07-24 18:33:00 i Kreativt,

När jag frågade den här mannen om jag fick ta kort på honom och hans fina motorcykel berättade han att han samlar på motorcyklar och har 150 stycken! Det är sannerligen ovanligt.
 
Eftersom hans engelska bara var en smula bättre än min tyska är jag inte helt säker på att jag uppfattade honom rätt, men jag tror att denna motorcykel är östtysk och av årsmodell 1971.
 
Cool är den i alla fall! Fulsnygg skulle man kunna säga - och definitivt ovanlig.
 
Ovanlig är denna veckas tisdagstema, och detta får bli mitt bidrag.
 
Jag har redigerat färgerna i bilden för att ge den lite 70-talskänsla, samt tagit bort en stolpe framför och en bil bakom hojen. Jag är rätt nöjd, även om jag gärna skulle ha tagit bort bilen i bakgrunden också... Från början såg fotot ut så här:
 

Kommentarer

Postat av: Marit Johansson

Publicerad 2012-07-24 20:35:31

Ja den kanske fulsnygg men mest snygg ändå, häftig och ovanlig!

Postat av: Annika

Publicerad 2012-07-24 21:29:16

Ja det är inte en motorcykel man ser allt för ofta. Ovanligt cool :-)

Postat av: Charlotta

Publicerad 2012-07-24 22:27:58

Kult! :D

Postat av: SigridfraEnget

Publicerad 2012-07-24 22:37:09

Ovanligt och kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela