Emmas

Happy birthday sweet sixteen!

Publicerad 2012-07-23 22:25:28 i Alida, Siri,

Frukost på sängen (paketet längst ner mot födelsedagsbarnets fötter innehåller hatten som hon har på resten av bilderna)
 
Vi brukar varje år åka iväg och göra något på Alidas födelsedag, förra året var vi till exempel på Liseberg.
I år hade vi inte planerat något, och hade egentligen inte tid eller pengar för några större utsvävningar, så vi hade väl mer eller mindra förträngt denna lilla tradition. Därför blev det kallt i magen en sekund när Alida ett par dagar före den stora dagen sa "Nu vet jag vad vi ska göra på min födelsedag i år".
Tills hon fortsatte "Paddla kanot!". Det passade ju perfekt eftersom vi har Kloten kanotcentral 17 kilometer från Ramsberg! Vi hade en härlig dag och jag tog till och med semesterns första (och enda) dopp.
Vi lämnade tillbaka kanoterna och köpte en glass, sedan skyndade vi oss hem och lgade middag till kvällens gäster, men från det kalaset blir det bara en bild på Alida när hon tar för sig av tårtan, för då var jag visst för trött för att fotografera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela