Emmas

Jodå, du har kommit rätt!

Publicerad 2012-07-24 10:29:06 i Allmänt,

Jag bestämde mig för att byta stilmall på bloggen, det var enda sättet att få bort understrykningarna under all text.

Men även om jag bytte utseende för att jag var tvungen, så är jag glad att jag gjorde det - det här är ju snyggt! Jag stör mig lite på att texten är så stor och det är så stort radavstånd mellan styckena, bara. Men det kanske man vänjer sig vid.

Helst skulle jag vilja ha en egen bild högst upp (den här på mattan är fin, men det är ju inte min), jag får se om jag lyckas byta ut den. Men inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela