Emmas

Tack vare kusin Kristina blev det ett familjefoto även denna bröllopsdag!

Publicerad 2012-07-17 17:24:23 i Allmänt,

8 juli 2012 på Stornäsan.
Vi ser glada ut! - Det var vi förstås också, inte alltför ofta vi är på Stornäsan och träffar Persson-släkten! Det var jättetrevligt, så trevligt att vi glömde bort att det var vår bröllopsdag och att vi därmed skulle förevigas enligt familjetraditionen.
 
Jag måste säga att jag älskar denna bildserie, framför allt att se hur barnen växer upp. På mig och Mats är det mest bara hår och skägg som växer... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela