Emmas

Typiska hus där jag bor, avslutning på temat

Publicerad 2012-06-10 16:00:00 i Hus,

Som jag skrev i början av förra veckan är det typiska huset i mitt område en 30-talsvilla med takkupa och spröjsade fönster.

Här kommer tre av mina favoriter!







Jag bor ju inte själv i en sån här charmvilla, nej inte i en villa alls utan i ett flerbostadshus av gult tegel. Just såna hus som Christina visar i sitt område!

Och innan vi flyttade hit så bodde jag i ett radhus som påminner om de radhus som Hedwig visar i sitt inlägg!

Nästa hustema hittar Christina på.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2012-06-10 21:06:26

Dina hus påminner om husen i Småland. Fina hus! Nästa tema är röda hus och ligger kvar t o m den 24 juni. Det finns ett länkformulär att fylla i. Välkomna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela