Emmas

Skorstenar

Publicerad 2012-09-15 20:06:00 i Hus,

Idag insåg jag att jag inte skulle komma iväg och fota de skorstenar jag planerat, och eftersom denna period för hustema slutar i morgon så tog jag med mig hunden och kameran på en promenad för att leta skorstenar i närområdet.
 
Edsbacka Wärdshus har tre skorstenar varav åtminstone två är lite roliga:
  
Men sen gick jag en lååång stund utan att se annat än vanliga vllaskorstenar. Så jag knallade bort till ett industriområde och där fanns det både...
 
...smala skorstenar...
...tjocka skorstenar...
...och en dubbel skorsten.
 
Fler skorstenar hittar vi hos Christina!
 
 

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2012-09-15 20:56:58

Hej! Vad roliga skorstenar du hittade. Och fint att du fick med en industriskorsten också. Det har jag tänkt på men har inte vägarna förbi något område med sådana! Tack! Ha en skön söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela