Emmas

Draw Something 2

Publicerad 2013-04-08 20:07:00 i Kreativt,

När jag nu har som målsättning att ägna mindre tid åt att spela spel, på dator och mobil, och mer tid åt kreativa saker som att teckna och måla - hur ska jag då förhålla mig till "Draw Something"?
 
Så sjukt kul, jag älskar det här spelet! Nu har jag spelat nästan hela helgen... Men jag har i alla fall lyckats hålla mig från att spela på arbetstid!
 
Vad sägs om mina tolkningar av bårhus, regnkappa, kickboxare och pyjamas? Det är grymt svårt att rita detaljerat med en trubbig penna på den lilla telefonskärmen... Jag kommer att bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela