Emmas

Zip-line över trädtopparna

Publicerad 2013-01-04 04:18:00 i Alida, Allmänt,

Vi har så mycket aktiviteter för oss så jag knappt hinner eller orkar blogga... Jag får berätta mer när vi kommer hem!
 
En av de saker som "vi" har gjort idag är i alla fall att vi har åkt kabinbana över trädtopparna upp mot en bergstopp i regnskogen. När vi var uppe åkte Mats och Alida "zip-line" ner. Den bestod av 8 linbanor på sammanlagt över tre kilometer, där man svischar fram i en sele, som mest 200 meter över marken!
 
Jag och Siri var för fega.
 
Mats kommer fram efter "övningsbanan"
 
Här kopplas Alida fast på den första riktiga linan.
och så bär det iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela