Emmas

Frikort - uppdaterat

Publicerad 2013-10-20 16:34:00 i Allmänt,

För ett par år sedan skrev jag ett blogginlägg om "frikort" - personer som jag vill förbehålla mig rätten att hångla med om jag någonsin skulle få chansen.
 
Nu verkar det som om min smak har mognat och det är dags att uppdatera listan. In på första plats:
Jens Stoltenberg.
Hur kunde norskarna rösta bort denne man till förmån för Höyre och Fremskrittspartiet?? Tror ni han vill komma och bli statsminister i Sverige istället?
 
På plats nummer två:
 
Alan Davies.
Kan man vara sötare? Se honom på QI påBBC Entertainment, ett av de få program alla i vår familj kan enas om är sevärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela