Emmas

Gelebönor i alla smaker

Publicerad 2013-09-30 19:31:00 i Mat,

Idag blev jag bjuden på godis som fick mig att tänka på Bertie Bott´s bönor i alla smaker. Jelly Belly har också bönor i alla smaker! Eller nej, inte öronvax... Men vad sägs om gelebönor med smak av popcorn med smör?
 
 
Nu har jag googlat på Jelly Belly och kommit fram till att de faktiskt har "Bertie Bott´s" i sitt sortiment, med smak av inte bara öronvax utan även t.ex. korv, tvål, ruttet ägg, daggmask och spya (min översättning av engelskans "vomit").
 
Tur att det inte var det sortimentet Jenny bjöd på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela