Emmas

Fler hund- och mattebilder

Publicerad 2014-05-08 18:16:00 i Kreativt, Siri,

För några veckor sedan fick jag med mig Alida och Jenson ut på en plåtning, men bilderna blev inte riktigt så bra som jag  hade hoppats, för jag hade inte tänkt på att ta med hundgodis... 
 
Nu har jag gjort ett nytt försök att ta fina bilder på hund och hundförare. Denna gång med hjälp av Siri - och hundgodis. 
 
 
Nu är jag nöjd med kontakten mellan hund och hundförare i bilderna. Eftersom vi stannade på tomten är  bakgrunden däremot inte så lugn/oskarp som jag skulle ha önskat.
 
Men då vet jag i alla fall två saker jag ska tänka på nästa gång: godis och stor yta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela