Emmas

Stor, vild och vacker!

Publicerad 2014-09-25 11:21:00 i Kreativt,

 
I lördags när vi var ute och promenerade på Järvafältet kom en havsörn flygande emot oss, på låg höjd, inne mellan träden. Mäktigt!
 
Denna vecka när jag har suttit och klottrat på jobbmöten har jag inte ritat små gubbar, hästar, stugor, träd och långbenta tjejer, som jag oftast gör, utan örnar. Svårt att rita något man inte är van! Ni tror kanske att jag brukar rita en massa fåglar eftersom jag gjorde fåglar även till förra veckans torsdagstema, men i själva verket är det en osannolik slump att jag bidrar med fåglar två veckor i rad. Men så är alltså fallet, för denna vecka är det nollfemnolltvå som har valt tema och hon har valt VILD. Då tycker jag att det kan passa bra med en havsörn.
 
Jag hade planerat att göra en akvarell med havsörnen, men tyvärr har jag inte tagit mig den tiden, det får bli mötesklotter på bloggen denna vecka!
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-09-25 18:48:46

Fina örnar! Blir nog superfint i akvarell sen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela