Emmas

Inte så lika. Eller?

Publicerad 2015-01-03 20:25:45 i Alida, Siri,

Det är lite synd om Siri eftersom jag alltid väljer ut en bra bildpå Alida och försöker efterlikna den. Den här gången lyckades jag väldigt bra med attfå samma bakgrund, i alla fall!
 
Här sitter Siri och läser gymnasiebroschyrer. Det är mycket val och framtid hos oss just nu: Siri ska välja gymnasium och Alida högskola. Ovisst var vi har tjejerna efter sommaren! Men Siri lär ju bo hemma i alla fall. Kanske Alida också om hon börjar i Uppsala.
 
Hela bildserien med mina döttrar vid olika åldrar, fast samma, hittar du i mitt digitala fotoalbum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela